Sunday 25 September 2016

Imuran 39






+


Azatioprina, imuran Geplaatst: 24 abril 2006 om 12:20 uur Hoi Allemaal, Ik ben 32 jaar en ben inmiddels 4 jaar bekend se reunió en el lupus zit sindsdien aan de twee tabletten prednisona (DHE 10 mg) por dag. Buiten dat ik een zwemband heb gekregen, die ik hiervoor nooit tenían, heb ik er geen última camioneta. Nou Wil mijn reumatoloog dat ik Overstap naar azatioprina, Imuran en combinatie reunió prednisona 1 tableta. Voordat ik ik hiermee instem Zou graag wat ervaring van iemand willen Horen matriz DIT medicijn ook slikt. Alvast Mega húmeda Marloes berichten: Onbekend Geplaatst: 24 abril de 2006 om 22:05 uur Hoi Marloes, Ik slik al jaren Immuran tegen de opvlammingen van de ziekte van Crohn, nu ongeveer 5 Jaar. Hiervoor slikte ik prednisona maar Daar tenía última van ik teveel. En Toen kwam de intenist reunió Deze optie. Van comienzan af gaan heb ik Geen bijwerkingen gekregen. En het gaat ponche corceles goed. Sinds ik DIT slik, heb ik bijna Geen última Meer van mijn Darmen. En daarvoor heb ik daarmee veel afgezien. Succes del als je Beslist om Het te gaan Slikken Sasja berichten: Onbekend Geplaatst: 27 de abril de 2006 om 23:24 uur Marloes hoi, Ik heb nu ook momenteel 20 mg prednisona es 2 tabletjes Imuran, Imuran maar es eigenlijk de vervanging voor prednisona, heb ik Het Jaren geleden ook geslikt maar moest Toen iedere keer stoppen vanwegen vlekken op mijn puerta de la palanca de imuran. Nu slik ik Het weer sinds 4 weken maar ik vind Het niet echt Werken bij mij, maar Alle mensen verschillen gelukkig. Imuran es volgens MIJ ook Minder zwaar dan prednisona. groetjes van ilonka ilonka berichten: Onbekend Geplaatst: 31 de Julio de 2006 om 10:04 uur Hola iedereen, Prednison en Imuran zijn twee verschillende medicijnen maar wel ongeveer cumplido dezelfde werking en bijwerkingen. Prednisona es een corticosteroide en ontstekingsremmendmiddel es ook dat in het lichaam wordt gemaakt puerta de bijnieren del als bijnierschorshormoon. Imuran es een citostáticos (Chemotherapie) mueren Het natuurlijke afweersysteem onderdrukt. Bij alletwee ben je voor meer gevoelig infecties WAAR Gezonde mensen Minder moeite mee hebben. Prednisona geeft Het welbekende vollemaansgezicht, geval wat niet Het es bij imuran. Tevens es er bij langdurig gebruik van prednisona kans osteoporose op (botontkalking), er wordt daarom vaak ook de calcio en vit D voorgeschreven. Kortom: Het zijn alletwee súper Chemische rotmiddelen WAAR wij del als patienten (helaas) niet Zonder kunnen. Geplaatst: 31 de Julio de 2006 om 15:44 uur oye incluso een vraagje, palabra puerta je morir imuran de quimioterapia Otros soorten die bij lupus gebruikt Worden ook kaal de zijn ze niet zo zwaar dat je haar gewoon blijft zitten sasjuh berichten: Onbekend Geplaatst: 1 de Agosto de 2006 om 08:42 uur Hola, De dosering es niet zo hoog dat je er kaal van wordt, wel kan je veel Haar verliezen. Ik heb Eerst endoxano geslikt WAAR ik ben Meer Haar mee verloren dan bij de CellCept, grappige Het es wel dat ik heb krullen terug gekregen. Ik ben nu op neta overgestapt de imuran, maar ik dat denk matriz ook niet zwaar genoeg es om kaalheid te veroorzaken. Dus geen voorlopig pruikje Geplaatst: 29 Septiembre de 2006 om 17:18 uur hallo, ik wlide aún laten weten dat je goed op moet Letten se reunió azatioprina del als je nog een kinderwens hebt. Zelf slikte ik mijn tijdens zwangerschap beide. Bij mij zorgde De Aza voor meer dan Problemen de prednisolona volgens de Artsen. Mijn kindje bleef hierdoor erg Klein (1500 gramos bij geboorte). Fikke berichten: Onbekend Geplaatst 30 de noviembre de 2006 om 09:59 uur Het is een tijd geleden, maar ik Wilde jullie allemaal ponche incluso Onwijs bedanken voor jullie reacties Ik slik inmiddels 6 maanden Imuran bij mijn prednisona en het goed gaat. Mijn anti-ADN waardes zijn enorm gedaald en zijn nu lager dan ooit. de dat en zon Korte tijd Fantastisch. Als de waardes en Enero de ponche Meer zijn gezakt dan ik mijn mag reunió prednisona gaan minderen Ik heb Het idee dat ik wel Meer bijwerkingen heb gekregen (de Zou Het gewoon de lupus zijn). Ik een Slaap al tijd talón slecht, snachts uren liggen Wakker, waardoor omdat ik niet genoeg óxido heb gehad, mijn gewrichten Weer Onwijs gaan opspelen. Ook heb ik vaak última van hartkloppingen. Zouden Deze twee dingen ook psychisch kunnen zijn. Ik ben namelijk zo explosión del als ik dat iets voel Het gelijk afschuif op mijn lupus / medicijngebruik. Marloes berichten: Onbekend Geplaatst 30 de noviembre de 2006 om 20:11 uur hartkloppingen heb ik ook nooit aan gedacht dat del het bij de medicatie kon Horen. Geplaatst: 22 de Enero de 2007 om 14:20 uur lotgenootjes hallo, ik slik Imuran (azatioprina) ook en ik mag gewoon Zwanger Worden. ik nu bucle bij de obstetra en LUMC Het. zij zeiden tegen MIJ dat ik DIT moest blijven Slikken. ALS lupus paciente heb je zp-es decir-zo eerder kans op een Laag geboortegewicht bij je Kind en een vroeggeboorte Geplaatst: 17 maart 2009 om 19:46 uur Hola, Ik ben 44 en heb 4 jaar geleden mijn diagnosticar S. L.E. gekregen. Ik ben begonen reunió 6 maanden Endosan, daarma anderhalf jaar Cellcept se reunieron prednisona en daarna zou ik 2 jaar Imuran Slikken ook se reunió prednisona. Ik ben en la matriz 4 jaar ongeveer 30 kg aangekomen baño krijg er geen gramo af, helaas. Wat MIJ se reunió Imuran es gebreurt niemand DUS ik arma. Na 15 maanden reageerde ik allergisch op de puerta imuran een leverontsteking te krijgen, niet wees en richting matriz ook niet 2 weken tijd voor morir. Ik möcht ponche kiezen thuis de ziekenhuis en Het, se reunió gezin een es de keuse snel gemaakt, thuis. Na 2 maanden möcht ik opnieuw beginnen reunió imuran, maar Binnen 6 weken ging Het weer fout. Nu heb ik alleen de prednisona viga de madera en el talón medicijnen wat Otros. En van de bijwerkingen matriz ik heb er nu bij een es hartprobleem de dat tenido ik dus echt niet verwacht. Ik WEET dat er een onderzoek loopt naar S. L.E. WAAR ik aan meewerk maar buiten Het n keer por Jaar invullen van een vragen lijst Merk ik niet veel van er. Zijn er meerder van a morir jullie aan DIT onderzoek meewerken Horen jullie hier Meer van LES Miembro desde april de 2005 Geplaatst: 19 de Junio ​​de 2009 om 09:51 uur Hola, poegel Ikzelf slik ook imuran en plaquenil voor LES gerelateerde vasculitis. Tot hiertoe lijkt dat talón goed aan te Slaan maar del als ik jou Verhaal lías más de palanca je toch ga ik incluso achter mijn Oren Krabben. Ik kan je me teleurstelling en boosheid goed voorstellen Toen je dat overkwam. Ik doe aan Geen enkel onderzoek mee maar wel Zou graag willen meedoen. Zou je me wat informatie willen toesturen hierover Geplaatst: 8 de Octubre de 2009 om 08:20 uur Cita:. Ook heb ik vaak última van hartkloppingen. Zouden Deze twee dingen ook psychisch kunnen zijn. Ik ben namelijk zo explosión del als ik dat iets voel Het gelijk afschuif op mijn lupus / medicijngebruik. Lupus kan zich op Alle mogelijke plekken en je lichaam manifesteren Dus del als je hartkloppingen hebt, wellicht es Het dan er een optie om eens Nader te laten naar kijken Ik heb Het geluk dat en complementos streekziekenhuis Alle afdelingen goed samenwerken de dat es in het van geval lupus obligada een. Mijn reumatoloog es de hoofdbehandelaar es del als er wat es dat zijn vbuiten teerein valt reglet hij gelijk een verwijzing. Ow ja Ik heb ook een hele tijd última gehad van hartkloppingen, maar Toen rookte ik nog (vijf jaat geleden inmiddels) Na een jaar la mitad stoppen waren ze zo goed als, verdwenen. Ook koffie bij mij lijkt een Grote boosdoener. 1 montículo op een dag kan ik niet al verdragen. Misschien ook eens Daar naar kijken. Zorg maar goed voor jezelf, greetz Geplaatst: 8 de Octubre de 2009 om 08:24 uur Om terug incluso te komen op Het Onderwerp: Hb en middels toch een pruikje aangeschaft. De combinatie lupus / imuran era een beetje teveel voor mijn al schrale haardos. Ben erg blij dat ik de STAP gezet heb. Het voelt goed en ik zie er uit Beter. Nos gebruik ik een inmiddels maagbeschermer omdat ik te misselijk Werd van de azatioprina. (Es Alle Otros OA plaquenil). Toch verkies ik aza. Boven Prednison quiere ik heb Het al moeilijk genoeg se reunieron en zelfbeeld mijn del als er ik nog een eens volle maansgezicht en een zwemband bijkrijg wordt Het alleen maar lastiger. Geplaatst: 7 de Enero de 2010 om 14:49 uur Es er iemand matriz neemt enkel imuran, prednisona Zonder de plaquenil




No comments:

Post a Comment